לא פעם אני נתקלת במנהלים המתקשים להבין איך מיתוג יקדם את החברה שלהם להצלחה בשיווק ובמכירות. חשוב להבין שמיתוג הוא
“Your brand is what people say about you when you're not in the room.” jeff bezos אני אוהבת את המשפט
השבוע נפגשתי עם אשה מקסימה ומוכשרת, בעלת עסק שרוצה כבר זמן רב לעבור תהליך מיתוג אבל לא מאמינה שיש לה
הרבה פעמים אני שומעת בעלי עסקים מתלוננים שהם רוצים לקוחות מתאימים יותר, טובים יותר, גדולים יותר…. האם אנחנו באמת מכוונים
תפקידו של מיתוג טוב: לשקף את החזון העסקי, ולהוביל את העסק במסלול בטוח לתוך חווית ההצלחה שלו כמותג מוביל, שהעיניים
ההחלטה להקים עסק חדש מלווה תמיד בהתרגשות ורצון לחוות הצלחה מהירה, אבל ברוב המקרים כשבעלי עסקים פונים אלי לתהליך מיתוג,
ההחלטה להתחיל בתהליך מיתוג הינה לכשעצמה צעד חשוב בהתפתחות העסק. מניסיוני רוב בעלי העסקים הפונים לסטודיו למיתוג, מגיעים בשלים ומבינים
להפוך למותג מצליח", "להיות מותג מוביל" או "מותג מנצח" הסיסמאות האלה נשמעות לנו בומבסטיות ולא לגמרי מובנות. הרבה שאלות צפות
בתהליך מיתוג אנחנו חוקרים ובודקים, ויוצרים את שפת המיתוג בהתאמה לאסטרטגיה שנבחרה.תהליך המיתוג לא מסתיים בתום יצירת שפת המיתוג. בשלב
כלי נגישות