המשפט המנצח של ג'ף בזוס – מייסד אמזון

“Your brand is what people say about you when you're not in the room.” jeff bezos אני אוהבת את המשפט

אין לך סיכוי להיות מותג!

השבוע נפגשתי עם אשה מקסימה ומוכשרת, בעלת עסק שרוצה כבר זמן רב לעבור תהליך מיתוג אבל לא מאמינה שיש לה

הלקוחות שאני רוצה – הלקוחות שרוצים אותי

הרבה פעמים אני שומעת בעלי עסקים מתלוננים שהם רוצים לקוחות מתאימים יותר, טובים יותר, גדולים יותר…. האם אנחנו באמת מכוונים

חברה קטנה עם מיתוג גדול

תפקידו של מיתוג טוב: לשקף את החזון העסקי, ולהוביל את העסק במסלול בטוח לתוך חווית ההצלחה שלו כמותג מוביל, שהעיניים

מהו השלב ההכרחי, שרק בעזרתו ניתן לבנות מיתוג מנצח?

ההחלטה להקים עסק חדש מלווה תמיד בהתרגשות ורצון לחוות הצלחה מהירה, אבל ברוב המקרים כשבעלי עסקים פונים אלי לתהליך מיתוג,

החלטתם למתג את העסק?

ההחלטה להתחיל בתהליך מיתוג הינה לכשעצמה צעד חשוב בהתפתחות העסק. מניסיוני רוב בעלי העסקים הפונים לסטודיו למיתוג, מגיעים בשלים ומבינים

להפוך ל"מותג מנצח"

להפוך למותג מצליח", "להיות מותג מוביל" או "מותג מנצח" הסיסמאות האלה נשמעות לנו בומבסטיות ולא לגמרי מובנות. הרבה שאלות צפות

"הטמעת המיתוג" מה זה?

בתהליך מיתוג אנחנו חוקרים ובודקים, ויוצרים את שפת המיתוג בהתאמה לאסטרטגיה שנבחרה.תהליך המיתוג לא מסתיים בתום יצירת שפת המיתוג. בשלב