“הטמעת המיתוג” מה זה?

בתהליך מיתוג אנחנו חוקרים ובודקים, ויוצרים את שפת המיתוג בהתאמה לאסטרטגיה שנבחרה.
תהליך המיתוג לא מסתיים בתום יצירת שפת המיתוג. בשלב זה חשוב להתחיל בהטמעת המיתוג 
ובעבודת השיווק.
אז מה זה אומר “הטמעת המיתוג”  ואיך עושים את זה? 

שלב הטמעת המיתוג הינו החשוב והארוך ביותר בשלבי תהליך המיתוג, אך חברות רבות לא משקיעות מחשבה ולא מקצות משאבים ראויים עבורו.

לוגו, כרטיס ביקור, אתר אינטרנט, דף עסקי בפייסבוק  –  אלו הם עזרי מיתוג המסייעים לנו במהלכי ההטמעה והשיווק .
כדי להפוך למותג מצליח עלינו להשתמש בעזרי המיתוג בחוכמה, בעקביות וביצירתיות.

פירוש המילה “הטמעה” הוא: הפנמה, הבנה עמוקה, מיזוג, איחוד.
בעולם המיתוג “הטמעת המיתוג” היא הדרך או יותר נכון הדרכים והפעולות בהן נבחר כדי לבנות
מערכת יחסים וליצור אצל הצרכן חיבור רגשי, והבנה עמוקה לצורך שלו במותג.

בשלב הטמעת המיתוג, נכין תכנית שיווק שנתית ממוקדת, הכוללת מטרות מוגדרות.
המטרות אינן שיווקיות בלבד, אלא גם תדמיתיות ועליהן להתבסס על האסטרטגיה ולהתחבר לסיפור המותג ולבידול המותג ביחס למתחרים.

בכדי שמותג יממש את עצמו , ויזכה להכרה ולהצלחה  עלינו להשקיע בשלב הטמעת המיתוג, לתכנן תכנית ארוכת טווח הכוללת פעולות ומהלכים שיווקיים יצירתיים, במדיות שונות.
עלינו לעצור כל כמה חודשים ולבדוק מה עובד לנו ומביא תוצאות, ובמידת הצורך לשקול חישוב מסלול מחדש.

עבודת הטמעה עקבית, בטוחה, ולא מהוססת,  תחזק את ערכי המותג, תעביר מסר ברור ומזוקק, ותבנה מערכת יחסים חמה ואוהדת בין קהל היעד למותג.

עקביות תביא להטמעה מוצלחת, הלקוחות יזדהו עם המותג, יאמינו בו, יתאהבו בו,
יחברו אותו לערכי הצלחה, ייחודיות ויתרון על פני המתחרים.

הלקוחות יעריכו את המותג, ויהיו מוכנים לשלם עבור הערך המוסף שיעניק להם,
והתוצאות לא יאחרו להגיע.

רוצים לשמוע עוד?  רוצים לקבל רעיונות להטמעת המיתוג?  דברו איתי כבר עכשיו:

רויטל – 052-3349-525       revitalgf@brandgroup.co.il

השארת תגובה