להפוך ל"מותג מנצח"

להפוך למותג מצליח", "להיות מותג מוביל" או "מותג מנצח"
הסיסמאות האלה נשמעות לנו בומבסטיות ולא לגמרי מובנות.
הרבה שאלות צפות כשאנחנו מנסים להבין מה זה אומר "להיות מותג":
למה בכלל אנחנו צריכים את זה? איך עושים את זה? ומה בעצם נשיג אם נהפוך למותג?

ננסה להבין את זה מהצד השני, הצד שלנו כלקוח.
מה בעצם גורם לנו לרכוש מותגים, לשלם עבורם מחיר גבוה בהרבה ממחירו של מוצר לא ממותג?
למה אנחנו מוכנים לחכות בתור למסעדה נחשבת, או לרופא מומחה?

כשאנחנו עומדים לרכוש מוצר או שירות, אנחנו מבצעים החלטה המשלבת הגיון ורגש.
בתהליך הרכישה משולבים מספר שיקולים אך בסופו של דבר הרגש משחק תפקיד מרכזי בהחלטה שלנו.

אנחנו נמשכים למוצר המשדר הצלחה כי כך גם אנו בעצמנו משדרים הצלחה.
אנחנו מטבענו רוצים להשתייך לקבוצה מסוימת, לסטטוס המשדר הצלחה (רמת חיים גבוהה, איכות, יוקרה, מומחיות, מצוינות, ועוד).
אנחנו מוכנים לשלם יותר כדי לחוש את תחושת השייכות הזו ואת הערכים הנלווים לה.

לכן כבעלי עסק עלינו לבנות לעצמנו תדמית מכובדת, אמינה ומקצועית המשדרת הצלחה.
כמובן שהמוצר/השירות שלנו צריך לעמוד מאחורי התדמית ולהצדיקה.

תדמית ניתן להרוס ברגע אבל לבנות תדמית זה תהליך ממושך.
פעילות מיתוגית /שיווקית נכונה תסייע לנו בבניית מותג חזק, אמין, יציב, מקצועי.
מיתוג מושקע, בולט, המעביר מסר קליט ועקבי ומדגיש את התועלות של המותג,
פעילות במדיות שונות ומגוונות, כתבות מומחים, יחסי ציבור ועוד – עשייה מתמשכת להטמעת המותג –
כל אלה יסייעו לנו לבנות את התדמית הרצויה, לשדר הצלחה ולגרום לקהל היעד לפתח מערכת יחסים אוהדת עם המותג,
להזדהות עמו ולהעדיפו על פני המתחרים.

עבודת מיתוג המשלבת מהלכי שיווק עקביים תשיג תוצאות משמעותיות עבור העסק.
תהליך המכירה יהיה קל יותר, הלקוחות יחושו גאווה ברכישת המותג, יחשיבו אותו כבעל ערך
ויהיו מוכנים לשלם יותר עבורו. ואנחנו כבעלי עסק נשדר הצלחה וגם נחווה אותה.

שיהיה ב ה צ ל ח ה !

 דפדוף בין פוסטים:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן