חברה קטנה עם מיתוג גדול

תפקידו של מיתוג טוב: לשקף את החזון העסקי, ולהוביל את העסק במסלול בטוח לתוך חווית ההצלחה שלו כמותג מוביל, שהעיניים נשואות אליו.

הנה סיפור על חברה קטנה בתחום התעשייה, אותה ליוויתי מיום הקמתה.

בשלוש השנים הראשונות השתתפה החברה בתערוכה טכנולוגית, והקמנו בכל פעם ביתן קטן, בהשקעה נמוכה יחסית.

בשנה הרביעית התעקשתי שנקים ביתן גדול עם קיר גרפי מעוצב, בגובה 4 מטר. בעלי החברה היססו והתלבטו האם יש הצדקה להשקעה הגדולה, אבל אני לא ויתרתי.

יומיים לפני פתיחת התערוכה, כשהתחלנו בהקמת הביתן הגדול, ניגשו אלינו כמה מתחרים שהקימו לצידנו את הביתנים שלהם, לחצו ידיים לבעלי החברה הקטנה ואמרו בהתפעלות "כל הכבוד לכם, איך גדלתם"

בתערוכה זו זכתה החברה הקטנה, לסגירת עסקאות גדולות עם הלקוחות החזקים במשק, כאלו שהיו עד אז רק בגדר חזון עבורה.

המיתוג שיקף במדויק את החזון העתידי, העביר מסרים של עוצמה, בטחון והצלחה, והחברה ביצעה בעזרתו קפיצה עסקית גדולה ומשמעותית תוך זמן קצר.

הכל מתחיל במיתוג!

מצפים להרגשה הנפלאה של הגשמת החזון העסקי שלכם?
רוצים לחוות את העוצמה שבהצלחת המותג שלכם?

מוזמנים לפנות אלי לפרטים.

שלכם
רויטל

 דפדוף בין פוסטים:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן