ההחלטה להקים עסק חדש מלווה תמיד בהתרגשות ורצון לחוות הצלחה מהירה, אבל ברוב המקרים כשבעלי עסקים פונים אלי לתהליך מיתוג, מתברר שהם לא ממש יודעים מאיפה להתחיל ואיך בכלל להגדיר את העסק ומטרותיו.
בהקמת עסק חדש חשוב לאפיין את המותג ולעבוד עם אנשי מיתוג מקצועיים, שידעו לשאול את השאלות הנכונות, לחקור את התחום, המתחרים, קהל היעד
ולהוביל את החברה ביצירת חזון מעצים, סיפור מותג מרגש, בידול קולע הבטחת מותג בעלת ערך ממשי, ובחירת אסטרטגיה מדויקת.
אפיון המותג הוא שלב הכרחי, הוא הבסיס לתהליך המיתוג, ובעזרתו ניתן לבנות תשתית איתנה למיתוג מנצח.
בנוסף יכול האפיון לשמש עבור בעלי העסק כלי מצויין לעבודה של כתיבת תכני אתר האינטרנט, לרעיונות לכתיבת פוסטים, בלוגים, ניוזלטר ואף לסיוע בשיווק ובתהליך המכירה.
גלית, אשת שיווק מנוסה, פנתה אלי כשקבלה משימה מאתגרת: למתג את מחלקת ההשמה לאקדמאים, שהקימה בחברת כוח אדם.
כשקבלה את מסמך האסטרטגיה ואפיון המותג שהכנתי , כתבה לי גלית בהתרגשות: אני אשת שיווק מנוסה, עבדתי עם אנשי מיתוג רבים, אבל זו הפעם הראשונה שאני פוגשת אשת מיתוג שמבינה את החזון העסקי שלנו עוד הרבה לפני שאנחנו הבנו והגדרנו אותו לעצמנו.
רוצים להבין מה החזון שלכם? האסטרטגיה? הבידול?
רוצים למנף את העסק ולחוות הצלחה כמותג מוביל?
פנו אלי, אשמח ללוות אתכם בתהליך המיתוג המאתגר
אך המשתלם, ללא כל ספק.
שלכם
רויטל
תגובה אחת
So hot. Do you ever try and hang things from off your nipples