הרבה פעמים אני שומעת בעלי עסקים מתלוננים שהם רוצים לקוחות מתאימים יותר, טובים יותר, גדולים יותר….
האם אנחנו באמת מכוונים ללקוחות שאנחנו רוצים?
קודם כל צריך להתחיל בהגדרת הלקוח האידאלי עבורנו.
לכתוב את כל הפרטים האפשריים, מאפיינים כמו גיל, תחום עיסוק, תחביבים, איזור מגורים, באילו מדיות נמצאים הלקוחות האלו, מה הם אוהבים, מה חסר/כואב להם, מי יכולים להיות אנשי הקשר שיקרבו אתכם אל הלקוחות האידאלים, האם היו לנו לקוחות כאלו בעבר, אם כן, כדאי לשחזר איך הגענו אליהם/הם הגיעו אלינו
להגדיר לעצמנו את הערך הטוב והברור ביותר שאנחנו יכולים להביא להם
לבדוק פנימה בעסק שלנו ולשאול את עצמנו האם במיתוג שלנו אנחנו באמת מעבירים מסר שאנחנו יכול לעזור לאותם לקוחות?
האם אנחנו מדברים בשפה שלהם? מבינים אותם ואת הצורך שלהם?
האם אנחנו משדרים שאנחנו מומחים בתחום? האם האתר שלנו משקף זאת? והפעילות שלנו ברשתות החברתיות?
חשוב לכתוב פוסטים, מאמרים, בלוג בתחום, להגיב בקבוצות רלוונטיות, להיות מעודכנים בתחום, להגיע לכנסים , הרצאות, לבנות ולטפח קשרים עם הלקוחות שאנחנו כל כך רוצים.
הלקוחות שאני רוצה – הלקוחות שרוצים אותי – צריך לבנות הלימה בין השניים
צריכים עזרה?
אני כאן ואשמח לדבר איתכם
רויטל