אין לך סיכוי להיות מותג!

השבוע נפגשתי עם אשה מקסימה ומוכשרת, בעלת עסק שרוצה כבר זמן רב לעבור תהליך מיתוג אבל לא מאמינה שיש לה סיכוי להפוך למותג מצליח.

תגובתה גרמה לי לנסות להבין מה באמת מטריד את בעלי העסקים בנושא המיתוג, וממה הם חוששים.

הנה כמה מהסיבות המעכבות בעלי עסקים מלהיכנס לתהליך מיתוג :

  1. חוסר בטחון וחשש שהם לא מספיק ראויים להיות מותג
  2. חשש שהתהליך יצריך מאמץ גדול מצדם ויאלץ אותם לפעול בו זמנית בכמה חזיתות
  3. חשש מהשקעה גדולה שאולי לא תצדיק את עצמה
  4. קושי בראיה לטווח ארוך
  5. חוסר במיקוד, בהגדרת חזון, מטרות ויעדים.

וכאן המקום להסביר שתהליך מיתוג אינו רק בנית שפה גרפית, לוגו, אתר, או דף נחיתה,

תהליך מיתוג מקצועי צריך לתת פתרונות בדיוק לחששות שמניתי למעלה.

המטרה הראשונה בתהליך המיתוג היא קודם כל לחזק את בעל העסק, שירגיש בטוח וגאה, ויאמין ביכולתו להיות מותג, לחוות הצלחות , ולהיות ממוצב כאוטוריטה בתחומו.

אכן, התהליך מצריך התכוונות ומאמץ בכמה חזיתות, מיקוד וופעולות להשגת המטרות והיעדים, אבל אם כל זה יעשה בליווי צמוד של איש מיתוג מומחה, ההשקעה בהחלט תשתלם והתוצאות הרצויות יגיעו לבטח.

לכן אני מציעה לכל בעל עסק, להתבונן אל האופק, לדמיין, וממש להרגיש את חווית ההצלחה שלאחר תהליך המיתוג, כשהוא כבר אוטוריטה, מותג נחשק, שרבים מבינים את הערך המוסף שלו, ובוחרים בו על פני המתחרים.   הרגשה מעולה, נכון?

אז מה מטריד/מעכב אתכם בנושא המיתוג?

 דפדוף בין פוסטים:

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן