מודל המיתוג של Brand Group

אנחנו בBrand Group – מאמינים שרמה מקצועית גבוהה, ניסיון רב ותהליך עבודה ממוקד לפי מודל המיתוג של Brand Group יוצרים יחד מותג חזק ומנצח.

מודל המיתוג הממוקד של Brand Group נבנה תוך כדי ליווי חברות בתהליכי מיתוג והתמודדות עם הצורך ליצור עבורן תהליך ממוקד ומדויק.
מודל המיתוג של Brand Group מבטיח מיקוד, ארגון , הגדרת מטרות ברורות ובנית בסיס איתן לשיווק מוצלח.

אפיון המותג

הליווי יתחיל תמיד באפיון המותג– זהו בסיס חשוב והכרחי שממקד ומדייק ומסייע ליצירת מותג מצליח.
בשלב הראשון נכיר את החברה, נלמד היטב מה הסיבות לתהליך המיתוג, מה הציפיות מהתהליך, צהם הצרכים האמיתיים של הלקוח ומה באמת צריך הלקוח של הלקוח שלנו.
נשאל הרבה שאלות , נבנה את זהות המותג, ערכיו, הבידול, המיצוב, נבין את החזון העסקי, קהל היעד, המתחרים, החוזקות והחולשות, ההזדמנויות והאיומים, סיפור המותג ועוד.

אסטרטגיה

לאחר ניתוח תוצאות המחקר נוכל ליצור את האסטרטגיה המדויקת והמקורית, לאורה נפעל ונבנה מותג מצליח.

קריאייטיב

שלב בניית השפה הויזואלית, בהתאמה לאסטרטגית המותג – שפת המיתוג תהיה יצירתית ומבדלת, תרגש ותניע את קהל היעד לפעולה.
השלב הזה כולל עיצוב גרפי, קופירייטינג וכתיבה שיווקית והכנת עזרי מיתוג כמו המצאת שם לעסק, עיצוב לוגו, אתר אינטרנט, עלון שיווקי, מצגת, עיצוב לתערוכה, עיצוב אריזה ועוד רשימה ארוכה של עזרים שיווקיים ורעיונות יצירתיים.

הטמעת המותג

ולבסוף שלב הטמעת המותג – השלב החשוב והמתמשך שיביא להשגת תוצאות משמעותיות.
שלב זה כולל הטמעה במדיות השונות, חזרתיות ועקביות בהעברת המסרים, רעיונות יצירתיים להטמעה אפקטיבית ולהצלחת התהליך כולו.

בשלב זה נחזק את המותג כחלק ממארג השיווק של העסק,
מטרתנו לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח ולהניע את הלקוח הפוטנציאלי לבחור במותג שיצרנו.

מודל המיתוג BRAND GROUP

מודל המיתוג של brand group

אנחנו בBrand Group – מאמינים שרמה מקצועית גבוהה, ניסיון רב ותהליך עבודה ממוקד לפי מודל המיתוג של Brand Group יוצרים יחד מותג חזק ומנצח.

מודל המיתוג הממוקד של
Brand Group
 נבנה תוך כדי ליווי חברות בתהליכי מיתוג והתמודדות עם הצורך ליצור עבורן תהליך ממוקד ומדויק.

מודל המיתוג של Brand Group מבטיח מיקוד, ארגון , הגדרת מטרות ברורות ובנית בסיס איתן לשיווק מוצלח

אפיון המותג

הגדרת הצורך חיונית לתחילת התהליך, בשלב הראשון נכיר את החברה, נלמד היטב מה הסיבות לתהליך המיתוג, מה הצרכים האמיתיים והציפיות מהתהליך.

אסטרטגיה

לאחר ניתוח תוצאות המחקר נוכל להגדיר את האסטרטגיה המדויקת והמקורית, לפיה נפעל ובעזרתה נצליח להפוך למותג מצליח, ולהשיג את היעדים העסקיים.

קריאטיב

שלב בניית השפה הויזואלית- הגרפית, בהתאמה לאסטרטגית המותג – שפת המיתוג תהיה יצירתית ומבדלת, תרגש ותניע את קהל היעד לפעולה.

הטמעה

השלב החשוב והמתמשך להשגת תוצאות משמעותיות – הטמעה במדיות השונות, חזרתיות ועקביות בהעברת המסרים, רעיונות יצירתיים להטמעה אפקטיבית ולהצלחת התהליך כולו.