מודל המיתוג
מודל המיתוג הממוקד של Brand Group נבנה תוך כדי ליווי חברות בתהליכי מיתוג והתמודדות עם הצורך ליצור עבורן תהליך ממוקד ומדויק.

מודל המיתוג של Brand Group מבטיח מיקוד, ארגון , הגדרת מטרות ברורות ובנית בסיס איתן לשיווק מוצלח.

צורך
הגדרת הצורך חיונית לתחילת התהליך, בשלב הראשון נכיר את החברה, נלמד היטב מה הסיבות לתהליך המיתוג, מה הצרכים האמיתיים והציפיות מהתהליך.

מחקר
בשלב זה יוכן שאלון מיתוג: נברר את זהות המותג, ערכיו, הבידול, המיצוב, קהל היעד, המתחרים, החוזקות והחולשות, ההזדמנויות והאיומים, סיפור המותג והחזון העסקי.

אסטרטגיה
לאחר ניתוח תוצאות המחקר נוכל להגדיר את האסטרטגיה המדויקת והמקורית, לפיה נפעל ובעזרתה נצליח להפוך למותג מצליח , ולהשיג את היעדים העסקיים.

קריאייטיב
שלב בניית השפה הויזואלית- הגרפית, בהתאמה לאסטרטגית המותג – שפת המיתוג תהיה יצירתית ומבדלת, תרגש ותניע את קהל היעד לפעולה.

הטמעה
השלב החשוב והמתמשך להשגת תוצאות משמעותיות – הטמעה במדיות השונות, חזרתיות ועקביות בהעברת המסרים, רעיונות יצירתיים להטמעה אפקטיבית ולהצלחת התהליך כולו.

מודל המיתוג הממוקד של Brand Group נבנה תוך כדי ליווי חברות בתהליכי מיתוג והתמודדות עם הצורך ליצור עבורן תהליך ממוקד ומדויק.

מודל המיתוג של Brand Group מבטיח מיקוד, ארגון , הגדרת מטרות ברורות ובנית בסיס איתן לשיווק מוצלח

צורך

הגדרת הצורך חיונית לתחילת התהליך, בשלב הראשון נכיר את החברה, נלמד היטב מה הסיבות לתהליך המיתוג, מה הצרכים האמיתיים והציפיות מהתהליך.

מחקר

בשלב זה יוכן שאלון מיתוג: נברר את זהות המותג, ערכיו, הבידול, המיצוב, קהל היעד, המתחרים, החוזקות והחולשות, ההזדמנויות והאיומים, סיפור המותג והחזון העסקי

אסטרטגיה

לאחר ניתוח תוצאות המחקר נוכל להגדיר את האסטרטגיה המדויקת והמקורית, לפיה נפעל ובעזרתה נצליח להפוך למותג מצליח , ולהשיג את היעדים העסקיים.

קריאטיב

שלב בניית השפה הויזואלית- הגרפית, בהתאמה לאסטרטגית המותג – שפת המיתוג תהיה יצירתית ומבדלת, תרגש ותניע את קהל היעד לפעולה.

הטמעה

השלב החשוב והמתמשך להשגת תוצאות משמעותיות – הטמעה במדיות השונות, חזרתיות ועקביות בהעברת המסרים, רעיונות יצירתיים להטמעה אפקטיבית ולהצלחת התהליך כולו.