Mim

מיתוג MIM – MEDIA IN MOVEMENT
אחד האתגרים האהובים עלי הוא מיתוג סטארט-אפים.
כשמיזם נמצא בתחילת דרכו – צריך להגדיר את זהותו של המותג, את הבידול והמיצוב שלו, צריך להבין מיהו קהל היעד המדויק, על איזה צורך של קהל היעד יענה המותג, ומה תהיה הבטחת המותג.
ויש עוד הרבה שאלות שנשאלות בתחילת הדרך ובמשך תהליך המיתוג הדברים נעשים ברורים, ממוקדים ומוכווני מטרה.
ואז ניגשים לבניית השפה הגרפית שחייבת להיות יצירתית, מקורית ומיוחדת,  שפה מקורית, מבדלת, שתחזק את המותג, ותסייע בנית בסיס חזק לשיווק.
ואחרי כל זה מתחיל תהליך ההטמעה – במטרה להפוך למותג חזק, בולט ומצליח. צריך לעבוד ולהתמיד אבל כשהמאמצים נושאים פרי ומתחילים
לראות תוצאות – הסיפוק עצום !!!